A weboldalon leadott rendelések esetén, cégünk vállalja a megrendelt termékek házhoz szállítását Magyarország teljes területén.
Saját autóinkon kívül jelenleg 2 futárszolgálattal szállítunk:
- GLS
- 24H
Cégünk vállalja, hogy tárgyi munkanap 14 óráig beérkező megrendeléseit, raktári készleten lévő termékek esetén, még azon a napon kiszolgálja és átadja a futárszolgálatnak. A futárok a csomagot 24-48 órán belül az ország teljes területén házhoz szállítják.
A feladott csomagokat nyomon követheti a következő linkeken: GLS, 24H
Nettó 100.000.- Ft számla érték fölötti, a futárszolgálatoknak feladható csomagok kiszállítása ingyenes belföldön.
- Súlyhatáros, a futárszolgálatoknak feladható csomagok díjai:
Csomag súly [kg] | Csomag díja [Ft] |
0-20 | 1.600.- |
20-30 | 2.300.- |
30-50 | 3.300.- |
50-75 | 4.000.- |
75-100 | 5.500.- |
Precíziós acél hidraulika csövek szállítása: minden esetben egyedi szállítási ajánlat alapján meghatározott szállítási díjak, az áru értékétől függetlenül.
Terjedelmes csomag, túlméretes csomag, raklapos áruszállítás: minden esetben egyedi szállítási ajánlat alapján meghatározott szállítási díjak, az áru értékétől függetlenül.
Kérjük, hogy a csomag átvételekor, minden esetben győződjön meg a csomag sérülés mentességéről!
A csomag sérülése esetén, az átvétel előtt kérje a csomagot átadó személyt, hogy a sérült csomagról rögzítsen jegyzőkönyvet, fényképet. Ennek hiányában a fuvarozó cég nem vállal semmilyen felelősséget a csomagban keletkező kárért, kártérítési igényt nem fogad el. A csomag sérüléséből adódó kár, ebben az esetben a csomagot átvevő személyt terheli. A felvett jegyzőkönyv másolatát és a fényképet, juttassa el ügyfélszolgálatunkhoz email-ben az info@optimit.hu címre!
Web áruházunk lehetőséget nyújt utánvétes és előre utalásos fizetési módokra, szerződött Ügyfeleinknek pedig halasztott átutalásos fizetési mód is rendelkezésére áll.
Lehetőséget biztosítunk, a megrendelt termékek személyes átvételére Magyarországon hét telephelyünk bármelyikén. Amennyiben a rendelés leadásakor a „személyes átvételt” választja, kiválaszthatja, hogy mely üzletünkben szeretné átvenni a megrendelt termékeket. Amennyiben él ezzel a lehetőséggel, úgy a szállítás díjtalan. A személyes átvétel időpontjával kapcsolatban, minden esetben értesítést fog kapni ügyfélszolgálatunktól.
Amennyiben további kérdései merülnek fel a megrendelt termékek szállításával, kézbesítésével kapcsolatban, kérem keressen minket központi ügyfélszolgálatunkon a +36 30 336 4695 telefonszámon, vagy levélben az info@optimit.hu email címen!